Питання та відповіді щодо КОСМЕТИЧНОЇ та ПАРФЮМЕРНОЇ продукції
- Чи є товари, представлені на вашому сайті, справжніми та без закінчення терміну придатності?
- Що робити, якщо я незадоволений отриманим товаром?
- Чи є товари, представлені на вашому сайті, справжніми та без закінчення терміну придатності?
-
Відповідь:Так, на всі 100%. На нашому сайті продаються лише справжні товари від виробників товарних марок. - Постачання товарів до нас на склад здійснюються з усього світу, тому зовнішній вигляд деяких товарів може трохи відрізнятися від того, що ви бачите на прилавках магазинів у Вашій країні, але всі товари, що продаються на нашому сайті, є на 100% справжніми товарами від виробника.
- Наприклад, зовнішній вигляд (упаковка тощо) одного і того ж товару, що продається в США, або, скажімо, у Франції чи Японії може дещо відрізнятися, але завжди товар буде справжнім від виробника цього бренду. 100%-ная свіжість продукції, що продається також гарантована, т.к. виробники постійно стежать за температурою у своїх складських приміщеннях і весь асортимент регулярно перевіряється фахівцями.
- Всі виробники зацікавлені у збільшенні продажу та задоволеності покупців. Повернутися вгору
- Що робити, якщо я незадоволена(ний) отриманим товаром?
- Відповідь: Наш сайт розрахований головним чином на покупців, які вже знайомі з продукцією, що купується (використовували її раніше, якщо йдеться, наприклад, про засоби по догляду за шкірою, знайомі із запахом духів, що купуються, і знають точний колір товару, що замовляється у випадку з косметикою).
- Якщо ви помилково замовили не той товар, Ви зможете повернути його назад і відшкодувати витрачені гроші за умови, що товар не був розпакований і використаний.
-
Відповідно до Закону України про захист прав споживачів, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що НЕ підлягають поверненню чи обміну.
Ми впевнені в якості продукції, що продається, тому Ви МОЖЕТЕ повернути невикористану, неушкоджену замовлену парфумерну продукцію протягом 15 днів. - Повертана продукція замовлення повинна бути в оригінальній упаковці і в тому ж стані, в якому продукція була отримана. Використана продукція не може бути прийнята до повернення в разі наявності будь-якого пошкодження. Продукція замовлення, що надійшла для повернення більш ніж через 15 днів після отримання, повертається назад покупцеві за його рахунок.
Будь ласка, зв'яжіться з нашим відділом замовлень за допомогою електронної пошти [email protected] і ми повідомимо Вам, як переслати товари та як організувати повернення грошей.- Ви можете поставити будь-які питання або отримати допомогу по поверненню за телефонами +380 50 332 0005 чи +380 67 501 1557. Повернутися вгору
Можливо, Вам буде корисна наступна інформація:
Як замовити
Як Отримати замовлення
Як Оплатити замовлення
Як Повернути товар
Угода про конфіденційність
Ми будемо раді надати додаткову інформацію і відповісти на будь-які питання.
Телефонуйте нам: +380 50 332 0005 чи +380 67 501 1557
Пишіть нам: [email protected]Адреса для листування: Хрещатик 22 а/с В-404 г. Київ 01001, Україна